Această politică de confidențialitate („Politica”) descrie ce tipuri de date cu caracter personal sunt prelucrate, cum sunt acestea utilizate, care sunt opțiunile dvs. în legătură cu aceste prelucrări, precum și modul în care Societatea va respecta drepturile pe care le aveți în calitate de persoană vizată, conform legislației privind protecția datelor cu caracter personal, inclusiv Regulamentul (UE) 2016/679 („GDPR”).
În cuprinsul prezentei Politici de confidențialitate, termenii date cu caracter personal, operator, prelucrare, temei al prelucrării, scop al prelucrării, persoane vizate vor avea înțelesul conferit de GDPR.
Cine suntem si cum ne puteți contacta?
MARKIDDO SHOP S.R.L., persoana juridica romana, inmatriculata la Registrul Comertului sub nr. J12/4923/10.08.2022, avand cod unic de inregistrare fiscal RO46629662, proprietara a site-ului www.markiddo.ro, este operatorul datelor cu caracter personal, conform legislației privind protecția datelor cu caracter personal, inclusiv GDPR, în ceea ce privește datele cu caracter personal ale cumparatorilor.
Ne puteti contacta pe email la contact@markiddo.ro sau la telefon la numarul 0740 270 205.
Ce colectăm și stocăm?
În timp ce ne vizitezi site-ul, vom urmări:
- Produse pe care le-ai văzut: vom folosi asta pentru a-ți arăta, de exemplu, produsele pe care le-ai vizualizat recent
- Locație, adresă IP și tip de navigator: le vom folosi în diverse scopuri, cum ar fi estimarea impozitelor (taxelor) și pentru livrare
- Adresă de livrare: îți vom cere s-o introduci, astfel putem estima, de exemplu, unde trebuie făcută livrarea înainte să plasezi o comandă și unde să ți-o trimitem!
De asemenea, vom folosi cookie-uri pentru a-ți urmări conținutul coșului în timp ce navighezi pe site-ul nostru. Vezi aici Politica privind Cookies.
Când cumperi de la noi, îți vom cere să furnizezi informații, inclusiv numele, adresa de facturare, adresa de livrare, adresa de email, numărul de telefon, cardul de credit/detalii de plată și informații opționale despre cont, cum ar fi numele de utilizator și parola. Vom folosi aceste informații în mai multe scopuri, cum ar fi:
- Îți trimitem informații despre contul tău și comanda ta
- Îți răspundem la cereri, inclusiv la rambursări și reclamații
- Procesăm plățile și prevenim fraudele
- Îți inițializăm contul pentru magazinul nostru
- Respectăm toate obligațiile legale pe care le avem, cum ar fi calcularea impozitelor (taxelor)
- Îmbunătățim ofertele noastre pentru magazin
- Îți trimitem mesaje de marketing (noutati, oferte, informatii utile), dacă alegi să le primești si sa ne oferi consimtamantul. Te poti dezabona in orice moment.
Dacă creezi un cont, îți vom stoca numele, adresa, emailul și numărul de telefon, care vor fi folosite la finalizarea unor comenzi viitoare.
De asemenea, vom stoca comentarii sau recenzii, dacă alegi să le lași.
Cat timp vom păstra datele?
Păstrăm datele dvs. cu caracter personal cât este necesar pentru îndeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate, cu respectarea procedurilor interne privind retenția datelor, inclusiv a regulilor de arhivare aplicabile.
În general, stocăm informații despre tine atât timp cât avem nevoie de ele în scopurile pentru care le colectăm și le folosim pentru a va oferi servicii de calitate, dar nu le mai păstrăm în continuare dacă nu suntem obligați din punct de vedere legal. Ele includ numele, adresa de email și adresele de facturare și de livrare. Daca doriti stergerea datelor, ne puteti solicita acest lucru prin email la adresa contact@markiddo.ro, iar noi le vom sterge daca nu exista anumite circumstante sau prevederi legale care sa impiedice acest lucru.
Datele aferente cookie-urilor si tehnologiilor similare sunt păstrate conform termenelor specifice setate pentru respectivele tehnologii, termenul de stocare putând fi între durata sesiunii de navigare și o durată de până la 2 ani.
Cine are acces din echipa noastră?
Membrii echipei noastre au acces la informațiile pe care ni le oferi. De exemplu, atât administratorii cât și managerii de magazine pot accesa:
- Informații despre comenzi, precum ce s-a cumpărat, când s-a cumpărat și unde au fost trimise cumpărăturile și
- Informații despre clienți, cum ar fi nume, adresă email și informații despre facturare și livrare.
Membrii echipei noastre au acces la aceste informații pentru a te ajuta să onorezi comenzile, să procesezi rambursările și pentru a-ți oferi suport.
Ce partajăm cu alții?
Putem dezvălui datele personale către:
- partenerii Societății, cum ar fi, partenerii implicații în organizarea campaniilor / concursurilor noastre și acordarea premiilor, notarilor publici / avocaților desemnați să acorde asistență pentru organizarea și desfășurarea concursurilor cu premii;
- furnizori ai serviciilor aferente activităților de marketing – agenții de marketing, societăți de furnizare a serviciilor de e-mail marketing;
- furnizori de servicii de curierat, telefonie mobilă;
- furnizori de servicii de plată pentru procesarea plăților efectuate de Clienți;
- furnizorii de servicii de dezvoltare și mentenanță a paginilor web; furnizorii de servici de webhosting și centre de date;
- furnizorii platformelor de comunicare prin e-mail / cloud pe care le folosește societatea;
- autorități publice sau alte categorii de destinatari, dacă dezvăluirea are la bază un temei juridic adecvat (cum ar fi o obligație legală, consimțământul sau interesul legitim);
- terților furnizori de cookies și tehnologii similare conform celor descrise în Politica privind Cookies.
De regulă, atunci când dezvăluim datele către terți destinatari transferăm datele în state aparținând Spațiului Economic European sau în state cărora li s-a recunoscut un nivel adecvat de protecție printr-o decizie a Comisiei Uniunii Europene.
Totuși, unii dintre partenerii noștri (e.g. furnizori de platforme de chat, e-mail, tehnologii cookies, cum ar fi Zendesk, Facebook, Google etc.) au servere situate în state terțe și prin urmare datele dvs. pot fi transferate în astfel de state terțe unde sunt localizate serverele respective.
În aceste situații ne vom asigura că transferul se va realiza în baza unor garanții adecvate (cum ar fi, prin utilizarea de Clauze Contractuale Standard adoptate de autoritatea competentă, proceduri de certificare cum ar fi Privacy Shield pentru entitățile din SUA), sau în orice altă situație cu respectarea legislației relevante.
Ce drepturi aveți în calitate de persoană vizată?
Conform legii, vă sunt recunoscute următoarele drepturi în calitate de persoană vizată:
- Dreptul de acces al persoanei vizate inseamna ca ai dreptul de a obtine o confirmare din partea noastra ca prelucram sau nu datele cu caracter personal care te privesc si, in caz afirmativ, acces la datele respective si la informatii privind modalitatea in care sunt prelucrate datele.
- Dreptul la rectificare se refera la corectarea, fara intarzieri nejustificate, a datelor cu caracter personal inexacte. Rectificarea va fi comunicata fiecarui destinatar la care au fost transmise datele, cu exceptia cazului in care acest lucru se dovedeste imposibil sau presupune eforturi disproportionate.
- Dreptul la stergerea datelor („dreptul de a fi uitat”) inseamna ca ai dreptul de a solicita sa iti stergem datele cu caracter personal, fara intarzieri nejustificate, in cazul in care se aplica unul dintre urmatoarele motive: acestea nu mai sunt necesare pentru indeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate sau prelucrate; iti retragi consimtamantul si nu exista niciun alt temei juridic pentru prelucrare; te opui prelucrarii si nu exista motive legitime care sa prevaleze; datele cu caracter personal au fost prelucrate ilegal; datele cu caracter personal trebuie sterse pentru respectarea unei obligatii legale; datele cu caracter personal au fost colectate in legatura cu oferirea de servicii ale societatii informationale.
- Dreptul la restrictionarea prelucrarii poate fi exercitat in cazul in care persoana contesta exactitatea datelor, pe o perioada care ne permite verificarea corectitudinii datelor; prelucrarea este ilegala, iar persoana se opune stergerii datelor cu caracter personal, solicitand in schimb restrictionarea; in cazul in care compania noastra nu mai are nevoie de datele cu caracter personal in scopul prelucrarii, dar persoana i le solicita pentru constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta; in cazul in care persoana s-a opus prelucrarii pentru intervalul de timp in care se verifica daca drepturile legitime ale operatorului prevaleaza asupra celor ale persoanei respective.
- Dreptul la portabilitatea datelor se refera la dreptul de a primi datele personale intr-un format structurat, utilizat in mod curent si care poate fi citit automat si la dreptul ca aceste date sa fie transmise direct altui operator, daca acest lucru este fezabil din punct de vedere tehnic.
- Dreptul la opozitie și procesul decizional individual automatizat vizeaza dreptul de a te opune prelucrarii datelor personale atunci cand prelucrarea este necesara pentru indeplinirea unei sarcini care serveste unui interes public sau cand are in vedere un interes legitim al operatorului. Atunci cand prelucrarea datelor cu caracter personal are drept scop marketingul direct, ai dreptul de a te opune prelucrarii in orice moment. De asemenea ai dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automata, inclusiv crearea de profiluri, care produce efecte juridice care privesc persoana vizata sau o afecteaza în mod similar într-o masura semnificativa.
Mai multe informatii despre drepturile dumneavoastra, modalitati de aplicare, exceptii etc, puteti obtine consultand prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE, publicat în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene L 119 (04.05.2016) şi aplicabil de la 25 mai 2018 (link util: https://eur-lex.europa.eu/legal-content/RO/TXT/PDF/?uri=CELEX:32016R0679&from=RO).
Sugestii sau reclamații
Pentru comentarii, intrebari sau reclamatii, va rugam sa ne contactati la adresa de e-mail: contact@markiddo.ro.
In situatia unei reclamatii legate de activitatea dumneavoastra desfasurata in Site, inclusiv dar fara a se limita la comentariile efectuate sau link-urile accesate, societatea noastra, in cazul in care legislatia in vigoare o impune, va furniza datele dvs personale catre organele de cercetare. In cazurile in care furnizarea datelor dvs persoanele nu este obligatorie, conform legislatiei in vigoare, nu vom furniza datele dumneavoastra persoanelor care au facut eventualele reclamatii, decat cu acordul dumneavoastra.
Folosirea cookie-urilor
Dacă lași un comentariu pe site-ul nostru, poți opta pentru salvarea în cookie-uri a numelui, adresei de email și site-ului tău web. Acestea sunt pentru confortul tău, astfel nu mai trebuie să le completezi din nou când lași un alt comentariu. Aceste cookie-uri vor fi valabile un an.
Dacă mergi la pagina noastră de autentificare, vom seta un cookie temporar pentru a determina dacă navigatorul tău acceptă cookie-uri. Acest cookie nu conține date personale și este eliminat când închizi navigatorul.
Când te autentifici, vom seta și câteva cookie-uri pentru a-ți salva informațiile de autentificare și opțiunile de afișare pe ecran. Cookie-urile de autentificare sunt păstrate două zile, iar cele pentru opțiuni de afișare pe ecran sunt păstrate un an. Dacă selectezi „Ține-mă minte”, cookie-urile tale de autentificare vor fi păstrate două săptămâni. Dacă te dezautentifici din cont, cookie-urile de autentificare vor fi eliminate.
Dacă editezi sau publici un articol, un cookie suplimentar va fi salvat în navigatorul tău. Acest cookie nu include date personale și indică pur și simplu ID-ul articolului pe care tocmai l-ai editat. El expiră după 1 zi.
Pentru mai multe detalii privind politica de cookie-uri, va rugam sa verificati pagina Politica privind Cookies.